syzyf syzyf
847
BLOG

Czy "sfałszowaliście te wybory" to kłamstwo?

syzyf syzyf Polityka Obserwuj notkę 82

 

Do napisania notki skłoniła mnie krótka wymiana komentarzy pod notką Ufki
http://ufka.salon24.pl/653824,efekt-domina:

Ufka: No i niedawno pisałam że zło nie wraca do człowieka - jednak wraca, a przynajmniej złe slowa skierowane do innych.

Ja: A "sfałszowaliście te wybory" to były dobre, czy złe słowa???

Ufka: To słowa prawdziwe Napisz tu i teraz - PSL dostało 24% w prawdziwych wyborach

Zatem "tu i teraz" wybrałem losowo gminę Siedlec w Wielkopolskim. Jest tam 9 Obwodowych Komisji Wyborczych, w których uczciwego przebiegu wyborów pilnowało 81 konkretnych, znanych z imienia i nazwiska osób:

http://www.siedlec.pl/pliki/uchwala4komisje.pdf
(nota bene w 8 na 9 tych komisji Komitet Wyborczy PiS miał swojego przedstawiciela)

Podliczyłem wyniki wyborów do sejmików w tej gminie podane na wizualizacji PKW:

http://wybory2014.pkw.gov.pl/pl/wyniki/gminy/view/302902

i wyszło, że PSL otrzymał w tej gminie 1262 głosy na 4958, czyli 25% przy 1552 głosach nieważnych w tym głosowaniu, czyli przy 31% głosów nieważnych. "Tu i teraz" mamy więc gminę, gdzie PSL otrzymało 25%, czego świadkami jest 81 znanych z imienia i nazwiska osób, które pracowały w tych dziewięciu OKW, dlatego zapytałem:

Ja: Na jakiej podstawie ma Ufka czelność pisać fałszywe świadectwo przeciwko tym
osobom jakoby "sfałszowały te wybory"?

Ufka: Nigdy - możesz sprawdzić moje notki - nie twierdziłam, że się fałszuje na poziomie komisji Chociaż bywały sytuacje (proszę sprawdzić sprawy sądowe o jeden głos) Nie wiem dlaczego się uczepiłeś mojego bloga ale ostrzegam - nie nudź.

 

Skoro zatem nie ma zastrzeżeń (bo nie o pojedyńcze głosy przecież idzie w wyborach do sejmików) do pracy na poziomie Obwodowych Komisji Wyborczych to gdzie u licha są te setki gmin, dla których PKW na swoich stronach podaje sfałszowane wyniki protokołów z tych gmin?!

Dlaczego osoby, które z ramienia Komitetu Wyborczego PiS pracowały w tych OKW nigdzie nie zgłaszają, że podane przez PKW wyniki z ich komisji są niezgodne z protokołami, które te osoby osobiście swoim nazwiskiem podpisały?!

 

Brak/odmowa odpowiedzi na te proste pytania powoduje, że z kolei odpowiedź na tytułowe pytanie notki jest wręcz oczywista i narzucające się...

syzyf
O mnie syzyf

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka